Doação Ao BLOG

https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr" method="post" target="_top">pl.pires@bol.com.br">https://www.paypalobjects.com/pt_BR/BR/i/btn/btn_donateCC_LG.gif" border="0" name="submit" alt="PayPal - A maneira fácil e segura de enviar pagamentos online!">

sexta-feira, 7 de setembro de 2012

То је адреса да допринесе $ 5.00 да би могли да отплати дуг са колеџа ..... и вратим свој рачунар и штампач ....

Дугови у колеџу и опоравка компјутер и штампач ..... ин год Цолег Диледион АЦ АЦ АДФЕР Цифрифиадурон Арграффидд .....

хттп://ввв.вакинха.цом.бр/ВакуинхаП.аспк?е=164920

Дима'р цифеириад и ФОД ИН гифранну $ 5.00 галлу ад далу'р ддилед гида'р Цолег ..... ац ац аденнилл фи цифрифиадур арграффидд .....

Цифлог ив фи ваш $ 400.00 ак мае фи ваш дилед ив $ 5,000.00
3 мунуд ин ол
хттп://ввв.вакинха.цом.бр/ВакуинхаП.аспк?е=164920

Навр бод ин год Петх ..... Црна Цаел ин ллавер сам фи бвисау оцхр ..... агораис вакинха .... Ја гифранну дим онд анфон $ 5.00 хелпу сам фи сам ........




Диледион ац ин год Цолег АДФЕР Цифрифиадурон Арграффидд ац .....

ввв.вакинха.цом.бр

Год виф и ин анген Далу дилед Цолег Гида, ни аллвн хонррар гвириадау ак ин цолли ЕНЕМ исголориаетх охервидд ин фи мод ја горфоди рои'р горау и'р Цолег ....... Ац мае'р Цолег ффеилио монитро нгорфоди сам фи далу'р ддилед ... .. Нид виф Веди фи ЕНВ ин унрхив бетх ја .......

хттп://ввв.вакинха.цом.бр/ВакуинхаП.аспк?е=164920

То је адреса да допринесе $ 5.00 да би могли да отплати дуг са колеџа ..... и вратим свој рачунар и штампач .....

Моја плата је око $ 400.00 а мој дуг је око УС $ 5,000.00
пре 3 минута
хттп://ввв.вакинха.цом.бр/ВакуинхаП.аспк?е=164920

Сада ствар је Црни добија велики притисак на мојој страни ..... ..... отворио сам вакинха .... Да допринесе само пошаљите $ 5.00 да ми помогне ........




Дугови на колеџу и опоравак компјутер и штампач .....

ввв.вакинха.цом.бр

Ја потребе да плати дуг са колеџа, нисам могао хонррар чекове и изгубио стипендију ЕНЕМ јер сам био приморан да одустане колеџ и колеџа поднео мониторинг приморава ме да плати дуг ....... ... .. Немам ништа у име моје, .......
Novo! Clique nas palavras acima para editar e ver traduções alternativas. Dispensar
Google Tradutor para empresas:Google Translator ToolkitTradutor de sitesGlobal Market Finder
Desativar tradução instantâneaSobre o Goo

Nenhum comentário:

Postar um comentário